Terug in kathmandu!

2 augustus 2014

Hallo,
Na 7 dagen trekking in de bergen met heel veel bloedzuigers , betoverende natuur, hele lieve mensen, mooie stoepa's , heerlijk eten , stilte...... Ben ik weer terug in kathmandu!
Er is heel veel regen gevallen en een gedeelte van een berg weggezakt waardoor we nu niet morgen vetrekken kunnen naar dr grens van Tibet .
De groundoperator probeert nu een ticket naar lhasa voor ons te regelen... Maar dat horen we morgen pas!
Ik hoop dat de trip naar de mount kailash door kan gaan.
Tot gauw... Ohm mani padme hum
Xxxxxxxxxx mij
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Stephanie Ruijters:
    2 augustus 2014
    Leef MANUELA, allemaal te gek, wat ik lees! Ik hoop dat jullie die berg tocht kunnen maken.
    Ik doe het je niet na! Geniet nog van de mooie tijd en de mensen om je heen
  2. Diana Hamers:
    3 augustus 2014
    Wat een prachtige foto's, heel veel plezier!!!
  3. Alex Alexander:
    3 augustus 2014
    No matter the destination, the lessons are still relevant, even if that destination is currently exploring the place you call home. The time you have in every experience or moment is precious. Just like every amazing holiday or vacation that seems to fly by, your everyday life is no different.Just like every trip you book, choose every itinerary you make for yourself wisely, and make the most of it.Enjoy your journey, love to read and see the amazing pictures Xx
  4. Karina Romero:
    3 augustus 2014
    Leeve, ik wens je een ontzettend prachtige tijd. Leuk om je zo een beetje te kunnen volgen. Dikke kus voor jou. Voorzichtig X
  5. Pascalle:
    Prachtig!
  6. Petra M:
    3 augustus 2014
    Sjiek keal! Ich rees digitaal mit dich mit, sjun! Hiel veul plezeer en geniet. Leefs va os xxx
  7. Ramona:
    3 augustus 2014
    Ik hoop het ook voor je.. grts van ons
    x
  8. Marcel:
    Hi Manuela,
    Heel veel plezier daar! Ik hoop dat jullie morgen goed bericht krijgen en de berg kunnen beklimmen! Succes en rust goed uit!
    Marcel, San, Zoë en Kean
  9. Annette Jacquemont:
    3 augustus 2014
    Hoi reizende ster.! Hopelijk wordt het weer gauw beter en kun je aan je levensreis weer nieuwe mooie indrukken toevoegen!! Prachtige foto's. Enjoy;-) liefs annet en peter
  10. Ivonne:
    3 augustus 2014
    Wauw, schitterend... Een mooie tijd nog en ga voor je duimen dat je wel de berg op kunt
  11. Christiaan:
    4 augustus 2014
    wauw Manuela wat mooie foto's en wat een indrukken maken jullie mee super gewoon ,nog veel plezier en geniet ervan !!!
  12. Lydia:
    7 augustus 2014
    Heel veel plezier nog. Geniet van deze schitterende ervaring.
    Kus...
  13. Sandra marcel:
    10 augustus 2014
    Hoi fijn om tehoren dat het goed gaat en hopelijk gaat de reis verder en geniet ervan veel liefs en doe voorzichtig xxxx tot gauwxxxxx
  14. Karin Snackers-Austen:
    10 augustus 2014
    Hey Manuela, Je maakt echt de reis van je leven. Dat wordt stevig afkicken als je weer thuis bent. Maar nu nog even heel veel genieten en alle goeds. Dank je wel voor de mooie foto's. Zo genieten en leven wij met je mee. Dieke knoevel
  15. Hodi:
    12 augustus 2014
    a pop,

wie isset doa? biste dich aan ut ammeseren. hey reant ut. is sjtrongs.
    jrus mich de luuj doa.

leefs va os!