Vertrek........

24 juli 2014 - Kerkrade, Nederland

Hallo allemaal,

Vandaag vertrek ik vanuit Brussel naar Kathmandu!

Als ik verbinding heb tijdens mijn reis wil ik jullie laten weten waar ik ben en hoe het met mij gaat.

Tot gauw,

Liefs Manuela

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Sandra Langen:
    Lieve Manuela
    Wens je een hele goeie reis ,zal aan je denken en hoop je snel terug te zien ,let goed op jezelf,hoop dat het een mooie ervaring voor je zal zijn Mannie ik hou van je mijn zusje,God bless you
    Je Zusje Sannie Love You xxx
  2. Nathalie Koets & Roger Schoutens:
    24 juli 2014
    Hallo Manuela, via deze weg willen wij jou een hele mooie/ inspirerende reis toewensen! Veel liefs van Roger, Nathalie en ?
  3. Helen:
    24 juli 2014
    Hi lieve schattebout, natuurlijk een super goede vlucht en een nog fijnere ontvangst in Kathmandu gewenst! Pas goed op jezelf en we wensen je een super mooie reis toe! We hebben t niet meer gered om ons nog eventjes te zien, maar we maken t helemaal goed @ Wooferland ;-) Namaste lieve schat en heel veel plezier gewenst van ons alle3 ♥ Friso, Helen en Bridget xxx
  4. Anja:
    Hallo Manuela
    Ik wens je een goede start in je nieuwe avontuur!

Hieronder een mooie tekst die ik op internet heb gevonden;

Ga met Gods zegen!
    Als je gaat, ga met God.
    Dan heb eerbied voor de grond waar je komt,
    en eer je die mensen om waar ze wonen en wie ze zijn;
    dan neem je vooral je zachte krachten mee
    en je pakt ze daar uit: hartelijkheid en vrede;
    ook neem je de goede woorden mee
    en je zaait ze ginder uit met gulle gebaren.
    Als je gaat, ga dan als een kwetsbaar mens
    met goede en minder goede kanten,
    want dan zet jij je milde kijk op de mensen daar
    die zijn net als jij.
    Als je gaat, ga dan als iemand die wil genieten
    van wat je hoort en ziet, van wat je ruikt en proeft.
    Als je gaat, ga dan met God
    die je rijker terug wil zien dan toen je ging.
    Ga! Zijn zegen heb je!

En wij verheugen ons op je avontuur! Je belevenissen, je indrukken die je met ons deelt!

Tot gauw!
  5. Diana Hamers:
    24 juli 2014
    Ik wens je heel veel plezier, en prachtige dingen om te zien, maar vooral mooie ervaringen en doe voorzichtig Gr diana
  6. Sandra marcel:
    24 juli 2014
    Lieve manuela we wensen je een mooie reis let goed op je zelf en kijk uit hoop dat het een mooie reis wordt met veel nieuwe ervaringendie je met ons kunt delen liefs sandra je broer marcel lisanne patriciaxxxxxxx
  7. Annette Jacquemont:
    24 juli 2014
    Lieve Manuela! Ga genieten van deze speciale reis en vergaar mooie ervaringen voor het leven. Let op jezelf en ut kunt jöt;-) ENJOY XX
  8. Diana Limpens:
    Hoi Manuela

wij wensen je een behouden vlucht toe
    Ook wij houden van jou
    Zal wel een hele bijzondere reis worden met heel veel indrukken en ervaringen, dat is een ding wat zeker is.

Veel liefs
    Leon. Diana.Brian en Ricardo xxx♥
  9. Annie Hendriks:
    Hoi manuela Ik wens je een super vakantie. Gr.annie
  10. Jozina:
    24 juli 2014
    Sjun vakans, en leuk om dit tse leëze
  11. Miranda:
    Lieve Manuela,

Laat dit een reis worden met veel inspiratie, bezinning... en geniet van alles om je heen!! Denk dat deze reis op het juiste moment in je leven komt...

Ik hoop dat je mensen gelukkig kunt maken als je hun 'zicht' teruggeeft... hihi! En dan doe ze maar de groeten van ut Miran!
  12. Kim Zeevaarderd:
    Manuela,

Goede reis en geniet ervan! Ik ben benieuwd naar je fotos :)

Gr Kim
  13. Bianca:
    24 juli 2014
    Een veelbewogen reis toegewenst met vele mooie ervaringen.
    Geniet ervan zal je volgen. Groetjes Roger Bianca Jennifer en natuurlijk je grote vriend Jordy. xxx
  14. Xandra:
    24 juli 2014
    Geniet! Je hebt er zolang naar uitgekeken!
  15. Karin Snackers-Austen:
    25 juli 2014
    Lieve Manuela, Geweldig dat je reis naar Tibet nu eindelijk is begonnen. Weet niet of je inmiddels al op de plaats van bestemming bent. Alleen al landen op Kathmandu is (wat ik er van op tv heb gezien) een stap in een heel andere wereld. Geniet van alles wat je ondergaat.....mensen, cultuur, natuur en heerlijke positieve energie. Vind het erg fijn om jouw reisblog te volgen. Alvast dank je wel hiervoor. Dikke knoevel.....